Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/8156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHaryati Manap@Mohamed-
dc.date.accessioned2018-01-21T04:21:39Z-
dc.date.available2018-01-21T04:21:39Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8156-
dc.description.abstractTM merupakan pembekal penyelesaian telekomunikasi bersepadu terbesar di Malaysia dan juga merupakan salah satu daripada syarikat telekomunikasi terunggul di Asia yang menyediakan pelbagai perkhidmatan komunikasi di seluruh negara. Daripada telefon talian tetap kepada wayarles, teknologi mudah alih kepada Internet dan jalur lebar, daripada satelit hingga ke telefoni marin, serta rangkaian suara dan data ringkas kepada berkelajuan tinggi serta lain-lain lagi. Pelatih telah ditempatkan di Unit Customer Service Management (CSM) Pahang. CSM adalah satu unit baru yang ditubuhkan bagi memastikan perkhidmatan yang diberikan oleh TM adalah memenuhi kehendak serta kepuasan pelanggan.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTerengganu: Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysiaen_US
dc.subjectLI 12 FPE 3 2006en_US
dc.subjectHaryati Manap@Mohameden_US
dc.titleLaporan akhir latihan industri di Telekom Malaysia Berhad (TM) Pahangen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Fakulti Pengurusan Ekonomi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LI 12 FPE 3 2006 Abstract.pdf544.79 kBAdobe PDFView/Open
LI 12 FPE 3 2006 Full Text.pdf
  Restricted Access
3.29 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.