Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/7778
Title: Analisis Kepuasan Pelanggan Terhadap Kualiti Perkhidmatan Di Sistem Perbankan Islam / Kajian Kes Di Kuala Terengganu
Authors: Mazlinda Alias
Keywords: LP 18 FPE 1 2006
Mazlinda Alias
Issue Date: 2006
Publisher: Terengganu: Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysia
Abstract: Operasi perbankan Islam adalah terpisah sepenuhnya daripada perbankan konvensional yang mana ianya merupakan sebuah bank yang berlandaskan undang-undang Islam.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7778
Appears in Collections:Fakulti Pengurusan Ekonomi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP 18 FPE 1 2006 Abstract.pdf605.38 kBAdobe PDFView/Open
LP 18 FPE 1 2006 Full Text.pdf
  Restricted Access
5.43 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.