Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZul Izwan, Mohtar-
dc.date.accessioned2011-02-07T13:06:58Z-
dc.date.available2011-02-07T13:06:58Z-
dc.date.issued2008-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/662-
dc.description.abstractDewasa ini, telah wujud pelbagai persaingan yang hebat dalam industri peruncitan dan perkhidmatan bagi memenuhi keperluan dan kehendak pengguna. Kejayaan industriindustri ini bergantung kepada aktiviti-aktiviti peruncit untuk cuba memasarkan barangan mereka dan memenuhi keperluan dan kehendak pengguna. Kepuasan pelanggan pula dikesan amat penting dalam mewujudkan kesetiaan pelanggan dan akhirnya meningkatkan perkongsian pasaran. Namun begitu, hampir mustahil untuk menilai kepuasan pelanggan disebabkan pengertian dan anggapan terhadapnya adalah bersifat abstrak dan subjektif. Oleh itu, kajian ini berusaha menterjemahkan kepuasan pelanggan kepada suatu parameter yang boleh diukur bagi membolehkan masyarakat perniagaan memahami dengan lebih jelas tentang konsep kepuasan pelanggan.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherFakulti Sains dan Teknologien_US
dc.subjectHF 5415.335 .Z8 2008en_US
dc.subjectZul Izwan Mohtaren_US
dc.subjectPemodelan kabur dalam menilai kepuasan pelanggan dalam industri peruncitanen_US
dc.subjectConsumer satisfactionen_US
dc.titlePemodelan kabur dalam menilai kepuasan pelanggan dalam industri peruncitanen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Fakulti Sains dan Teknologi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HF 5415.335 .Z8 2008 Abstract.pdf906.23 kBAdobe PDFView/Open
HF 5415.335 .Z8 2008.pdf
  Restricted Access
32.71 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.