Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/6386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorUmmi Maisarah Mohd Tarmizi-
dc.date.accessioned2017-07-12T08:08:29Z-
dc.date.available2017-07-12T08:08:29Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6386-
dc.description.abstractUnit Customer And Business ini terletak di tingkat 1 bangunan Kedai Telekom (TSSSB - Telekom Sales & Service Sdn. Bhd.) Sungai Petani. Unit Consumer and Business ini terbahagi kepada tiga sub-unit, iaitu Direct sales (OS), Customer Management (CM) dan Market Planning. Tugas-tugas di bahagian ini antaranya ialah membuat promosi, program-program asas, rancangan belanjawan, laporan pengurusan, acara-acara khas dan programprogram kualiti. Bab 1 adalah mengenai sejarah dan latar belakang organisasi Telkom Malaysia berhad, kekuatan organisasi terutama di bahagian Unit Consumer And Business serta aktiviti-aktivitinya, carta organisasi, penerangan tentang logo Telekom serta produk-produk yang dikeluarkan oleh Telekom. Bab 2 pula menerangkan sistem sedia ada yang dapat dikesan, masalah yang dihadapi dan cadangan penyelesaian.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTerengganu: Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysiaen_US
dc.subjectUmmi Maisarah Mohd Tarmizien_US
dc.subjectLI 17 FPE 5 2004en_US
dc.titleLaporan akhir latihan industri di Telekom Malaysia Berhad, Sungai Petani, Kedahen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Fakulti Pengurusan Ekonomi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LI 17 FPE 5 2004 Abstract.pdf569.65 kBAdobe PDFView/Open
LI 17 FPE 5 2004 Full Text.pdf
  Restricted Access
2.42 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.