Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/4712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHusnizaaina Abdul Manan-
dc.date.accessioned2016-11-19T03:26:01Z-
dc.date.available2016-11-19T03:26:01Z-
dc.date.issued2013-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4712-
dc.description.abstractPencapaian pelajar dalam mata pelajaran Matematik pada peringkat diploma program kerjasama institusi pengajian tinggi awam (TPTA) kian membimbangkan dan meninggalkan kesan ke atas reputasi sesebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) di Malaysia. Justeru itu, permasalahan ini perlu diselesaikan dengan segera dan ditangani dengan sebaik mungkin dengan mengambil pelbagai langkah proaktif dalam memastikan keberkesanan pendidikan yang berkualiti tinggi. Mohamad (1994) menyatakan bahawa pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Matematik mempunyai hubungan yang kuat dengan sikap mereka.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTerengganu: Universiti Malaysia Terengganuen_US
dc.subjectQA 14 .M35 H8 2013en_US
dc.subjectHusnizaaina Abdul Mananen_US
dc.subjectTesis PPIMG 2013en_US
dc.subjectMathematics -- Study and teaching -- Malaysiaen_US
dc.titleAnalisis sikap pelajar diploma terhadap matematik menggunakan model persamaan berstruktur dan regresi logistiken_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Pusat Pengajian Informatik dan Matematik Gunaan

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tesis bpd QA 14 .M35 H8 2013 Abstract.pdf834.81 kBAdobe PDFView/Open
tesis bpd QA 14 .M35 H8 2013 FullText.pdf
  Restricted Access
14.88 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.