Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/4570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMohammad Zaidi Mahadi-
dc.date.accessioned2016-05-24T02:18:56Z-
dc.date.available2016-05-24T02:18:56Z-
dc.date.issued2010-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4570-
dc.description.abstractKajian ini dilakukan bertujuan untuk melihat hubungan di antara komponen sikap iaitu afektif, kognitif dan tingkahlaku terhadap sistem penyampaian perkhidmatan di sektor awam. Kumpulan pengurus yang terdiri dari kumpulan pegawai pengurusan dan professional bukan akademik Universiti Malaysia Terengganu dipilih sebagai subjek kajian.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherKedah: Universiti Utara Malaysiaen_US
dc.subjectHD 57.7 .M6 2010en_US
dc.subjectMohammad Zaidi Mahadien_US
dc.subjectTesis Universiti Utara Malaysia 2010en_US
dc.titleSikap pengurus terhadap sistem penyampaian perkhidmatan di sektor awamen_US
dc.title.alternativesatu kajian di Universiti Malaysia Terenggganuen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Staff Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tesis HD 57.7 .M6 2010 Abstract.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
tesis HD 57.7 .M6 2010 FullText.pdf
  Restricted Access
13.16 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.