Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/4570
Title: Sikap pengurus terhadap sistem penyampaian perkhidmatan di sektor awam
Other Titles: satu kajian di Universiti Malaysia Terenggganu
Authors: Mohammad Zaidi Mahadi
Keywords: HD 57.7 .M6 2010
Mohammad Zaidi Mahadi
Tesis Universiti Utara Malaysia 2010
Issue Date: Dec-2010
Publisher: Kedah: Universiti Utara Malaysia
Abstract: Kajian ini dilakukan bertujuan untuk melihat hubungan di antara komponen sikap iaitu afektif, kognitif dan tingkahlaku terhadap sistem penyampaian perkhidmatan di sektor awam. Kumpulan pengurus yang terdiri dari kumpulan pegawai pengurusan dan professional bukan akademik Universiti Malaysia Terengganu dipilih sebagai subjek kajian.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4570
Appears in Collections:Staff Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tesis HD 57.7 .M6 2010 Abstract.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
tesis HD 57.7 .M6 2010 FullText.pdf
  Restricted Access
13.16 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.