Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/3422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAdnan Abdul Rashid-
dc.date.accessioned2015-06-13T08:05:35Z-
dc.date.available2015-06-13T08:05:35Z-
dc.date.issued2014-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3422-
dc.description.abstractdan Mumford (1992) dengan pencapaian akademik dalam kalangan pelajar. Selain daripada itu, kajian ini juga untuk mengenal pasti gaya pembelajaran yang diberi keutamaan oleh pelajar di samping mengetahui perbezaan gaya pembelajaran antara pelajar aliran sains dengan aliran kemanusiaan, gaya pembelajaran mengikut jantina dan tempat tinggal serta hubungan pencapaian GPA bagi lima subjek teras dengan faktor demografi. Kajian ini melibatkan 256 responden yang terdiri daripada pelajar-pelajar tingkatan enam daripada 12 buah sekolah menengah dalam Daerah Kuala Terengganu. Kajian ini menggunakan soal selidik yang mengandungi soalan berkaitan demografik dan 80 item daripada soal selidik Gaya Pembelajaran Honey and Mumford (1992).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTerengganu: Universiti Malaysia Terengganuen_US
dc.subjectLB 1060 .A3 2014en_US
dc.subjectAdnan Abdul Rashiden_US
dc.subjectThesis PPSE 2014en_US
dc.subjectLearningen_US
dc.titleKepelbagaian gaya pembelajaran dan hubungannya dengan pencapaian akademiken_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Pusat Pengajian Pembangunan Sosial dan Ekonomi..

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LB 1060 .A3 2014 Abstract.pdf152.47 kBAdobe PDFView/Open
LB 1060 .A3 2014 FullText.pdf
  Restricted Access
980.93 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.