Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/3278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMohd Asri Mohamad Stambul-
dc.date.accessioned2015-03-31T01:05:26Z-
dc.date.available2015-03-31T01:05:26Z-
dc.date.issued2000-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3278-
dc.description.abstractKepopularan WWW (World Wide Web) telah menonjolkan kepentingan penggunaan aplikasi pelayan pelanggan secara meluas. Walaubagaimanapun prestasi sistem pelayan pelanggan menjadi isu utama dimana rekabentuk sistem pelayan pelanggan yang berbeza akan memberikan kesan kepada keberkesanan sistem. Dalam disertasi ini, dua jenis rekabentuk pelayan pelanggan akan dibincangkan iaitu pelayan serentak dan pelayan iterative. Prestasi bagi tiap model pelayan pelanggan dalam kertas ilmiah ini akan ditunjukkan berdasarkan kepada gambarajah masa dan teori giliran. Penggunaan Ekpresi matematik untuk masa pusingan bagi pelbagai konfigurasi pelayan pelanggan akan ditunjukkan dalam disertasi ini.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTerengganu: Kolej Universiti Terengganu (UPMT)en_US
dc.subjectLP 20 FST 2 2000en_US
dc.subjectMohd Asri Mohamad Stambulen_US
dc.subjectLaporan Projek FST 2000en_US
dc.titleGiliran dalam sistem pelayan pelangganen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Fakulti Sains dan Teknologi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP 20 FST 2 2000 Abstract.pdf719.26 kBAdobe PDFView/Open
LP 20 FST 2 2000 FullText.pdf
  Restricted Access
4.47 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.