Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/3035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMutia Sobihah Abd Halim-
dc.date.accessioned2014-05-18T07:22:04Z-
dc.date.available2014-05-18T07:22:04Z-
dc.date.issued2012-09-
dc.identifier.urihttp://dspace.psnz.umt.edu.my/xmlui/handle/123456789/3035-
dc.description.abstractE-dagang merupakan proses jual beli produk ataupun servis secara sistem berelektronik melalui internet, dan jaringan-jaringan komputer yang lain.Faktor-faktor penggunaan E-dagang, dan budaya organisasi merupakan elemen yang memberikan kesan kepada perubahan keupayaan organisasi. Oleh itu kajian ini dijalankan untuk mengenalpasti kesan dimensi penggunaan E-dagang ke atas keupayaan organisasi di dalam industri perhotelan di Malaysia.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTerengganu: Universiti Malaysia Terengganuen_US
dc.subjectTX 911.3 .M27 M8 2012en_US
dc.subjectMutia Sobihah Abd Halimen_US
dc.subjectTesis FPE 2011en_US
dc.subjectHotel managementen_US
dc.titlePerhubungan di antara penggunaan e-dagang, budaya organisasi dan keupayaan organisasi dalam industri perhotelan Malaysiaen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Fakulti Pengurusan Ekonomi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TX 911.3 .M27 M8 2012 Abstract.pdf84.19 kBAdobe PDFView/Open
TX 911.3 .M27 M8 2012 FullText.pdf
  Restricted Access
1.13 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.