Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/11122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFitry Sofia Muhamad Razlan-
dc.date.accessioned2019-01-01T07:32:28Z-
dc.date.available2019-01-01T07:32:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://umt-ir.umt.edu.my:8080/xmlui/handle/123456789/11122-
dc.description.abstractKajian ini bertujuan untuk mengkaji tahap kepuasan terhadap perkhidmatan kesihatan di Daerah Kuala Terengganu, Terengganu. Berdasarkan data soal selidik daripada 100 responden di Klinik-klinik Kesihatan Daerah Kuala Terengganu, hasil kajian mendapati bahawa pelanggan atau pesakit berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Klinik-klinik Kesihatan di Daerah Kuala Terengganu. Analisis deskriptif digunakan untuk menghuraikan permasalahan kajian. Berdasarkan hasil kajian, ulasan diberikan dari segi peratus kekerapan pelanggan Klinik Kesihatan Daerah Kuala Terengganu mengikut tahap kepuasan yang telah ditetapkan.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTerengganu: Universiti Malaysia Terengganuen_US
dc.titleKajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kesihatan di negeri Terengganuen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Fakulti Pengurusan Ekonomi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP 10 FPE 1 2012 Abstract.pdf332.05 kBAdobe PDFView/Open
LP 10 FPE 1 2012 Full Text.pdf
  Restricted Access
3.71 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.