Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/10147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNoor Hayati Mohd Hussin-
dc.date.accessioned2018-11-21T02:31:26Z-
dc.date.available2018-11-21T02:31:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://umt-ir.umt.edu.my:8080/xmlui/handle/123456789/10147-
dc.description.abstractKajian ini dijalankan adalah bertujuan untuk mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan KWSP di Negeri Terengganu. Jabatan KWSP yang dipilih adalah KWSP Kuala Terengganu. Berdasarkan data soal selidik daripada 100 responden di KWSP Kuala Terengganu, hasil kajian mendapati bahawa sebanyak 98 orang daripada 100 orang berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan oleh KWSP. Analisis deskriptif digunakan untuk menghuraikan pemasalahan kajian. Berdasarkan hasil dapatan tersebut, ulasan diberikan dari segi peratus kekerapan pelanggan KWSP mengikut tahap kepuasan yang telah ditetapkan.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherTerengganu: Universiti Malaysia Terengganuen_US
dc.subjectLP 36 FPE 1 2012en_US
dc.subjectNoor Hayati Mohd Hussinen_US
dc.titleKajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan KWSP di negeri Terengganuen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Fakulti Pengurusan Ekonomi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP 36 FPE 1 2012 Abstract.pdf347.08 kBAdobe PDFView/Open
LP 36 FPE 1 2012 Full Text.pdf
  Restricted Access
3.11 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.