Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/1308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAleesa, Yalaekho-
dc.date.accessioned2012-05-14T09:43:25Z-
dc.date.available2012-05-14T09:43:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1308-
dc.description.abstractKepuasan penduduk dilihat sebagai indikator kepada kejayaan majlis perbandaran untuk memberikan perkhidmatan kepada penduduk. Bagi mencapai kepuasan, kajian diperlukan untuk mengenal pasti faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan penduduk terhadap perkhidmatan majlis perbandaran.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherFakulti Pembangunan Sosialen_US
dc.relation.ispartofseries;HD 62.15 .A4 2011-
dc.subjectHD 62.15 .A4 2011en_US
dc.subjectAleesa, Yalaekhoen_US
dc.subjectTesis FPS 2011en_US
dc.subjectTotal quality management -- Thailanden_US
dc.titlePenentu kepuasan penduduk terhadap perkhidmatan Majlis Perbandaran Tambon Khokpho, Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Fakulti Pembangunan Sosial

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HD 62.15 .A4 2011 FullText.pdf
  Restricted Access
3.9 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
HD 62.15 .A4 2011 Abstract.pdf258.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in UMT-IR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated